header-contactpagina

Hulp nodig?
Neem contact met ons op

Ons team staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Vul dan het contactformulier in.

Ik heb problemen met inloggen. Wat moet ik doen?

Ben je je wachtwoord of gebruikersnaam kwijt? Is je account geblokkeerd? Heb je vragen over Ping ID of wil je een nieuwe telefoon koppelen?

Toegang tot onze software en inloggegevens worden beheerd door jouw eigen organisatie. Daarom kun je met vragen en ondersteuning terecht bij:

  • De applicatiebeheerder van onze software binnen jouw organisatie;
  • De HR-afdeling binnen jouw organisatie.
Ik ben een professional en heb ondersteuning nodig bij het gebruik van Youforce. Waar kan ik dan terecht?

Heb je ondersteuning nodig bij het gebruik van onze software of heb je problemen met inloggen? Maak dan online een request aan.

Indien je hiervoor geautoriseerd bent, kun je via support in Mijn Visma Raet, Mijn Visma Home of het Serviceplein 24/7 een online request indienen. Mocht je daarna alsnog telefonisch contact willen over een aangemaakte request, houd dan jouw debiteurnummer (klantnummer) en requestnummer bij de hand. Deze heb je nodig om via de telefooncentrale bij het juiste team uit te komen. Ben je hiervoor niet geautoriseerd? Neem dan contact op met de applicatiebeheerder bij jouw werkgever.

Onze reguliere telefonische openingstijden zijn op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur. Daarnaast kun je calamiteiten telefonisch melden bij onze stand by Support Consultants op werkdagen van 06.00 tot 22.00 uur. Ook in de weekenden en op feestdagen.

Ik heb interesse in de software of diensten van Visma | Raet.

Heb je interesse in onze software of diensten? Vul onderstaand contactformulier in en kies voor optie ‘Interesse in software en services van Visma | Raet’ of bel naar +31 88 23 02 300 en kies optie 1.

Facturen en betalingen

Heb je een vraag over uw factuur of een betaling?

Als klant van Visma | Raet kan je jouw vraag over een factuur sturen naar onze debiteurenadministratie
Als leverancier kun je contact opnemen met onze crediteurenadministratie.

Ik heb vragen over Visma.net HRM & Payroll. Waar kan ik terecht

Maak je gebruik van Visma.net HRM & Payroll software? Ga dan naar de contactpagina van Peple.

Heb je je antwoord nog niet gevonden? Vul dan onderstaand contactformulier in.

Contactformulier

Locatie

Bakje koffie?
Bezoek ons
kantoor in
Amersfoort

Visma | Raet
Plotterweg 38
3821 BB Amersfoort

Telefoon: +31 88 23 02 300
KvK: 32097068
BTW: NL812061767B01

map